Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Gebruik de tabjes om het thema van uw vraag te selecteren en zo het antwoord erop te vinden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestelproces – Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling bij Babycool.nl plaatst u eenvoudig, veilig en snel. Allereerst verzamelt u de producten, die u wilt hebben, in het winkelwagentje. U vindt de producten door op de merkenpagina’s in het menu te klikken of door de naam van het door u gewenste katoen in te typen in de zoekbalk rechtsboven aan de pagina.

Wanneer u alle producten in de winkelwagen verzameld heeft, gaat u door naar afrekenen. U komt dan op de pagina ‘Afrekenen’. Hier vult u uw naam en adresgegevens in te vullen, kiest u een betaalmethode en dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Vervolgens klikt u op de knop ‘Bestelling plaatsen’.

Wanneer u heeft gekozen voor de betaalmethoden iDEAL wordt u nu automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina. Volg de stappen op deze pagina en voltooi zo de betaling.

Ter bevestiging van uw bestelling ontvangt u een e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Ook de factuur ontvangt u per e-mail.

Betalen – Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt bij Babycool.nl kiezen uit de volgende, veilige betaalmethoden:

  • iDEAL, u kiest voor deze betaalmethode als u direct wil betalen met uw eigen Nederlandse bank;

Wijzigen – Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om een reeds geplaatste bestelling te wijzigen of te annuleren.

Verzendkosten – Wat bedragen de verzendkosten?

Voor verzending binnen Nederland en België rekenen wij € 0,99.

Levertijd – Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij streven ernaar om bestellingen, die vóór 12.00 uur geplaatst zijn, binnen één werkdag na ontvangst van de betaling te verzenden. Vervolgens duurt de bezorging van het pakket 1 tot 2 werkdagen. Houd voor verzending naar België rekening met 2 à 3 dagen bezorgtijd.

Wanneer u kiest voor betalen met iDEAL ontvangen wij uw betaling direct en wordt uw bestelling het snelste verzonden.

Bezorging – Op welke manier wordt mijn bestelling bezorgd?

Om de kosten zo laag mogelijk te houden, werken wij voor bezorging samen met diverse partijen. Door welke maatschappij uw pakket wordt bezorgd, kunnen we helaas niet van tevoren aangeven.

Uw bestelling kan op twee manieren worden verzoden: als brievenbuspost, of als pakketpost.

Door zoveel mogelijk pakketten als brievenbuspost te verzenden, houden wij de kosten laag en hoeft u niet onnodig hoge verzendkosten te betalen.

Of uw pakket als poststuk of als pakket wordt verzonden, wordt in het magazijn – op moment van verzenden – bepaald. We kunnen u dit dus helaas niet van tevoren al melden.

 

Afhalen – Is het mogelijk om mijn bestelling zelf af te halen?

Nee, het zelf afhalen van uw bestelling is helaas niet mogelijk.

Privacy policy – Waar gebruikt Babycool.nl mijn gegevens voor?

Wanneer u een bestelling plaatst bij Babycool.nl, vragen wij u om uw naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres. Deze gegevens hebben wij nodig om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk uit te kunnen voeren. Als vanzelfsprekend worden deze gegevens vertrouwelijk behandeld, op een veilige plaats opgeslagen en niet doorverkocht aan derden. Tijdens het bestelproces en bij het contactformulier wordt gebruik gemaakt van een beveiligde SSL-verbinding.

Cookies – Maakt Babycool.nl gebruik van cookies?

Ja, net als de meeste websites maakt Babycool.nl gebruik van cookies. Een cookie is een klein bestandje dat naar uw computer wordt gestuurd, wanneer u de website opent. Op deze manier kunnen relevante gegevens over uw websitebezoek worden opgeslagen.

Babycool.nl gebruikt cookies uitsluitend om uw gebruikerservaring en de website te verbeteren. Cookies worden door ons niet aan derde partijen verkocht.

Indien u niet wilt dat er cookies op uw computer worden geplaatst, kunt u dit instellen in uw browser. Houd er wel rekening mee dat zonder cookies de website mogelijk niet optimaal functioneert.